torsdag 28 januari 2010

Lågtryck!


Var är fisken? Vintern håller oss i ett ordentligt grepp och inte nog med att det har varit kallt, nu har det dessutom börjat snöa och blåsa också. Det är så att t.o.m. jag inte ens försöker fiska nu ett riktigt lågtryck alltså på fackspråk. Förhoppningsvis blir det bättre till helgen.

Det positiva med vädret är dock att jag lyckats reda upp mina fiskegrejer och draglådor. Otroligt vad grejer jag lyckats samla på mig genom åren. Mycket saker man glömt att man köpt som bara legat i fodral eller förpackningar. Men nu ska de fram.

DAGENS TIPS: Organisera era saker i plastboxar. Urvalet på boxar och draglådor är förstås enormt men jag tycker att förvaringsboxar av märket PLANO är de bästa se bilden. Iallafall är de mycket hållbara.

Simma lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar